Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Followers

Monday, February 27, 2012

Shopping Door gift Yang murah Di air hitam..=)

Assalamualaikum...

Masih tercari-cari barang door gift????
Jom pergi air hitam,JOHOR..Macam-macam ada..(Dah macam iklan pulakkan..kihkih)
Ko orang dah shopping door gift belum??
Mesti tengah serabut pergi usha mana yang murahkan..So,aku cadangkan,ko orang usha dekat sini(facebooknya)..SONG SAY CHEW(nama kedainya)
Memang sangat murah dan orangnya peramah..;p
Walaupun kedainya kecik..Tapi macam-macam ko orang nak mesti ada punya..Tak yah risau nak merata-rata lagi..
Dye menjual dan pemborong beranika jenis barangan untuk kahwin..Aku memang sangat cadangkan ko orang datang sini..Mesti puas hati punya..;D





Inilah bos dia..Spoting sangat-sangat..Ko orang nak apa je..Sure dye boleh bagi punya..=)



Ini pulak my bos..Kemain suka lagi..Dan sebelah itu..Mak cik aku..Banyak membantu mak aku..Tq mak ne..;p








Ini pulak ida..Yang banyak membantu aku masa aku membeli di sana..

Nak tahu ape aku beli???
Jom datang wedding aku nanti..Sure semua dapat..kihkih..
TAPI,yang paling penting..di bandar jb..Mahal sangat-sangat..Rm3.50..TAPI dekat sini,dapat super best harganye..
Tak caya,boleh lah datang sini..bangunan baru..Keluar je tol..Terus sikit,dah nampak kawasan kedai baru..Dan boleh lah nampak kedai ini..

Selamat bershopping..
LOve;
~aien~

1 comments:

Azree Ariffin said...

Assalamualaikum!

Mencari pengacara majlis perkahwinan?
Serikanlah hari bahagia anda dengan alunan pantun, gurindam, madah seloka yang pasti akan mengundang senyum manis para tetamu anda!

Kami menyediakan perkhidmatan Pengacaraan Majlis, Menulis Skrip Pengacaraan, Khidmat-Nasihat Pengurusan Majlis, dan lain-lain. Untuk sebarang pertanyaan, anda dialu-alukan untuk terus post di page Facebook “Qiyasari Wedding Emcee” atau emelkan terus kepada azreeariffin@gmail.com.

Terima kasih!
Qiyasari Wedding Emcee

http://www.facebook.com/pages/QiyaSari-Wedding-Emcee/201179599963747