Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Followers

Friday, February 24, 2012

Baju nikah Lisa surihani Simple but nice..

Assalamualaikum...

Selamat pagi..=)
Mesti macam terlambat update pasal lisa kan..Just aku nak cakapkan..Lisa surihani memang seorang yang sukakan benda yang simple,but orang akan nampak cantik..;p
Aku sukakan baju lisa..Cantik dan sopan..Walaupun,ramai lagi yang vogue masa nikah,baju kembang-kembang..Leret-leret bagai..Tapi,lisa punya baju membuatkan hati aku tertarik..=)

Tahniah buat lisa surihani dan Yusri..
Semoga berkekalan sehingga hujung nyawa..=)
Plez jaga lisa betol-betol..Jangan jadi macam dengan era fazira dulu..Don't..dOn't..;p





Aku tengok Lisa surihani dan emak dye,dah macam aku dengan mak aku..Sama-sama tak ada ayah..Dan Sentiasa berkepit..Tapi malangnye........Masa nikah mak aku tak nak datang.huhu..Mak tak nak jadi film air mata katanye..=(

ops!!!
Silap cerita lak..kihkih...
Cantik kan baju lisa..Simple je..Tapi menarik..I like...U?????

Tapi mekap Lisa,macam kurang sikitkan..Nape ekh????

Credit: oh bulan

6 comments:

SOULMATE is said...

saya jatuh hati gak dgn baju dia..cntik super cantik :)

choclairissa @ intan marliana said...

haha lagi sopan kalau pakai tudung~~ ngeeee :)

Honey Sakura @ eiMyLiciOus said...

nampak berisi dia dlm baju nikah nie...huhuhuhu

FY said...

FY pun sukeee ngan baju lisa..baju mcm ni boleh pakai balik utk event lain kan..hehe

ZIEMA said...

cantik kn?? sukeeee :)

Mr & Mrs Sallehudin said...

setuju.. kiter pun nak tegur pasal mekap die.. nmpak mekap die mcm garang skit, Lisa kan muka lembut ajee... sape yg jd MUA die ehh?